πα½ B ^
Navigace: link |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 11. 08. 2019 22:19
Předmět: UNITED

už se těším a plánuji že s dětmi pojedeme. Doporučuji tuto akci- je to zřejmě nejúžasnější křesťanský festival v ČR vůbec. Kdo má trochu zájem o hudbu, měl by se tam alespoň jednou vypravit. Vřele doporučuji, obzvlášť mládeži!
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 30. 08. 2019 22:22
Předmět: Re: UNITED

Tak jsem děti pozval, ale neměly zájem. Z UNITED pro nás nebylo nic. Byl jste tam někdo? Jaké to bylo? Díky!
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 30. 08. 2019 23:22
Předmět: Re: UNITED

Nikdy jsem tam nebyl a nikdy bych tam asi nešel. Nemám rád tyhle kapely. Nelíbí se mi žádná křesťanská kapela. Jedu teď na tomhle, pusť si to do repráků a pochopíš, že jet na Junajtyd je již zbytečné:
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 01. 09. 2019 14:25
Předmět: Re: UNITED

Je to krásná žena, klip i písnička. Nerozuměl jsem úplně textu a nemohu ho najít. To je škoda. Nicméně nemáš pravdu s tím United ani s křesťanskými kapelami. Dost zásadní součást naší bohoslužby je chvála a uctívání. Máme vzdávat díky, chvály našemu Králi. Proto kdokoliv tak činí má být pro nás inspirací k našemu chválení zpěvem, slovem, modlitbou, nebo i jen plesáním srdce. Ve Vsetíně proběhly nejmohutnější chvály v tomto roce v ČR, celé město tím žilo!! Tak jen chci slyšet nějaký ohlas. Bratři a sestry chvalte našeho Pána!!Hallelujah!
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 01. 09. 2019 14:33
Předmět: Re: UNITED

Tento týden jsem napsal píseň, dnes jsem ji zpíval v našem kostele:
Jak vykoupit čas? prosím dej mi znát… Kam Tvou cestou dál … mám se dát? Jak se modlit mám, abys vyslýchal rád? (: Přijď, vyuč nás svým myšlenkám :) Ref: Zavěj vzácnou přítomností, zapal oheň v srdci mém voláme Tě v upřímnosti , proměňuješ žal a sten..
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 01. 09. 2019 19:55
Předmět: Re: UNITED - gratuluji umělci

Ó, máme tady písničkáře. Jsem rád, že se ti líbí Selena Gomez. To je další důkaz, že jsi člověk s vkusem, prostě umělec. Tady máš od ní (i ode mne) lajk:
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 01. 09. 2019 18:30
Předmět: Re: UNITED

Asi je líbivá, ta vaše Selena Gomez, ale nepřijde mi nijak zvlášť vyjímečná…
Tak jinou ukázku, Marina Sadova z národa Marij El:

Tady máte výhodu-nevýhodu, že se nemusíte zdržovat textem, protože není v jazyce, kterému rozumíte… (pokud si nestáhnete rusko-marijský slovník a nezačnete se ten jazyk učit, abyste jejich textům rozuměl) Na té první je jí teprve asi tak 13 let. Jmenuje se to "O přátelství". Ta druhá je asi vrchol její hudební tvorby a hudby jejího národa celkově. Jmenuje se to "Nezapomínám na tebe, můj příteli". Ta třetí je dvoj-jazyčná a tady jsem dal URL na ruskou verzi, někde taky existuje stejné video ale píseň v marijském jazyce.
Ve srovnání s vaší Selenou Gomez - tahle je cudná. Na asi 40 videích, která jsem sehnal, na jednom je v plavkách, protože se část toho odehrává ve vodě, ale jinak je vždy cudně oblečená a nevystavuje ženské krásy příliš… (Tedy i když je krásná, ale na ní je zajímavé něco jiného… Nebo ukazuje, že žena je krásnější v šatech, než když je přes dobrou míru odhalená…) Dnes už bude asi vdaná, nevím…
A ovšem má to příběh - tohle je malý národ Marij El někde uprostřed Ruska, je jich jenom 400,000 a mají vlastní ugro-finský jazyk, který se zapisuje azbukou ale jinak nemá s ruštinou nic společného, a narozdíl od ostatních národů okolo tihle nepřijali křesťanství a jsou původní pohanský národ s kroji a s různými hájemi a s opravdovými čarodějnicemi ( https://ok.ru/video/7136085498)… A tenhle malý národ je chráněn svou Hudbou. Je chráněn před asimilací, aby se z nich nestali obyčejní rusové jako všichni okolo nich. I když mají povinnou ruštinu ve škole a je to tam jeden ze dvou úředních jazyků, tak před asimilací je chrání především jejich kultura a zpěvy. Nemají muzikanty, na to je jich málo, ale mají spoustu zpěváků, někde vytáhnou magneťák s muzikou, zpěvák s mikrofonem k tomu zpívá a oni jen tak tancují třeba hodinu před nějakou tamní obdobou Tesco supermarketu, a ani jeden za tu dobu tam neprojde jen tak nevšímavě nakupovat… A nebo občas na fotbalovém stadionu udělají nějaký koncert, zpěváci se střídají po jedné písničce… A tahle Marina Sadova je z nich zřejmě nejhezčí zpěvačka, je to taková jejich princezna v zemi zpěváků, kde ten národ chrání Hudba před zánikem Asimilací…

Ohledně křesťanských zpěvů - myslím, že máte i vy i Bůh nebo andělé větší radost, když si ty písně zpíváte, i když jsou třeba jednodušší nebo "obyčejnější", než když je někde jen tak posloucháte…
Zdejší antroposofové obvykle zpívají nějaké díkůvzdání před jídlem - nejprve krmí duši radostí, a pak krmí tělo pokrmem. A konvenční křesťané (zde katolící i husité) zpívají při mších, s nějakým kancionálem nebo zpěvníkem, ale ty obvyklé zpěvy se dají i naučit zpaměti… A je to mnohem lepší, než poslouchat nějakou vyumělkovanou hudbu nějakého profesionála…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 01. 09. 2019 19:22
Předmět: Re: UNITED - já raději tu o Putinovi

Můj Pasemi, mám rád ruštinu, je to nádherný jazyk, a proto bych mohl poslouchat i tuto tvoji hudbu. Ale ty videjka, ehm, na takový kouká moja babička na Šlágru. Furt jsem čekal, kdy se ze zákulisí vyloupne Eva a Vašek. Ruské ženy se mi moc nelíbí, já radši exotické ženy.
Z ruských písní, když odhlídnu od pravoslavné hudby, se mi dost líbí tenhle klípek o našem bratrovi Putinovi, někdy si ho pustím na plný pecky, když jsem doma sám:
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 01. 09. 2019 22:01
Předmět: Re: UNITED - já raději tu o Putinovi

> na takový kouká moja babička na Šlágru
Je vidět, že hudbě nerozumíš. (není folklór jako folklór)
Ale také jsem měl rád "exotickou" hudbu, když jsem byl mladší a nerozuměl tomu… Dnes nejradši zajdu na koncert Musica Bohemica… Je to trochu škoda, že si tu příliš nevážíme vlastních kulturních kořenů… Ale takový problém mají leckde.
> Ruské ženy se mi moc nelíbí, já radši exotické ženy
Tahle Marina Sadova není ruská, je poněkud šikmooká, je to jiný národ uprostřed Ruska, a právě hudba je chrání před asimilací… Tady ještě jedna, styl je to prý "Ethnic intellectual punk" - https://www.youtube.com/watch?v=pEA_cj1OTUg - ta je zajímavá tím, že s tím byla na festivalu v Holandsku, tak tam nemohla zpívat na nějakou "samohrajku", ale půjčila si na to bigbeatovou kapelu z Ruska, protože v tom národě s pouhými 400tis. lidmi prostě vlastní bigbeatovou kapelu asi nemají…
Je to ale chyba, že se ti líbí exotické ženy. Velká chyba. A proto jsi taky svobodný a nešťastný, protože chceš něco, co tu nemůžeš mít, a pak nechceš to, co bys tu mít mohl a měl… (čímž ale nemyslím "ruskou ženu", to je tu taky exotické a cizí) (ale když jsi jinde psal, že ti je 22 let, máš ještě čas - u muže je prý optimální věk na rodinu 35 let, u ženy 25 let…)
> klípek o … Putinovi
Z hudebního hlediska to je horší škvár (tuctové techno), než to, co hraje vespodu pod těmi písněmi, co jsem posílal já… O Putinovi jsou lepší interview od Oliver Stone, anebo film "Světový řád" od Solovjeva, ten šel někde stáhnout ( www.facebook.com/AC24.cz/videos/1001901033219804/ ) s českými titulky…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 02. 09. 2019 22:19
Předmět: Re: UNITED - já raději tu o Putinovi

Neodhadls mne úplně. Občas komponuju na klavír. Myslím, že v hudbě se docela vyznám. Akorát nemusím takový to vrzání, co se line z oken konzervatoří. Úroveň dnešního studentstva hudby je špatná, ale to je i tím, že jim profesoři nemají skoro co předat. Věnuji se i módě, jednu dobu jsem navrhoval pro Prostějov. Proto to mohu psoudit - nejhezčí je Selena Gomez a jestli takovou nenajdu, ať jsem radši starej mládenec.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 03. 09. 2019 21:00
Předmět: Re: UNITED - zase Selena Gomez?

Jo, žvanit o banalitách, nebo orodovat za ďábelské gaye, se na tomhle serveru, zřejmě rovněž spadajícím do kategorie "controlled opposition", dá, ale důležité Pravdy se tu bojí _jak_ _Čert_ _Kříže_, zřejmě i tady se vztahuje John 8:44, jak napovídají jména i písemný výraz leckterých zde diskutujících … Já vám to za sebe odpouštím, ale doufám, že si to zdejší admin a ti, co ho přiměli to smazat (teď např. #13865, #13866), jednou obhájíte před svými spoluvěřícími, které jste tím pomáhali zaslepovat, až se vás na to přijdou zeptat…

Martine, že umíte něco zahrát na klavír nebo na kytaru neznamená, že rozumíte hudbě. A v konzervatořích nebo v liduškách se děti připravují, je to dobře, že tu máme rozvinutý systém hudebního vzdělání, to by nám leckde ve světě mohli závidět.
Ten klip, co jste od té své Seleny Gomez poslal - "Human", o čem to je? Že je taky "jenom člověk" a zmáhají ji fotografové Paparazzi, kteří jsou "they're so violating and just disgusting", je to klip především o hnusných fotografech, nejen to říká, je to tam obrazem několikrát… Alespoň dvakrát tam brečí při vystoupení, ale já jí ty slzy nevěřím, že by byly upřímné, jen se přetvařuje… V čase 1:50, to by mě zajímalo, co s tím na té posteli za ní dělali těsně před tím v tom původním klipu, ze kterého je to vystřižené? A myšlenky, co tam podsouvá písemně: "I feel vulnerable, when I am being honest" - jinými slovy: "nebuďte upřímní, jste při tom zranitelní"… (a není to anglicky moc správně) To není dobrá propaganda…
Že se věnujete módě? Tahle S.G. je ještě tak středně necudná, to jsou dnes mnohem horší. Ale stejně kromě zpěvu příliš vystavuje i krásné tělo, není to jenom hudební zážitek… (Mně to přijde trochu nefér…)
Není upřímná, a je to showbyznys, velký byznys. Píšete "jestli takovou nenajdu" - jenže takovéhle, co jsou pěkné a vědí to a zneužívají to jsou obvykle mrchy pyšný a zlý, s takovou byste neměl dobrý život… A ovšem takové obvykle čekají na nějakého lukrativního týpka a asi se s vámi zdržovat nebudou…? To právě časem, doufejte že včas, pochopíte, že ženu byste si měl především vybírat podle duše a ne jen podle těla…

Na té, co jsem vám posílal já, je zajímavé, jakou má z toho zpěvu čistou a velmi pravděpodobně nefalšovanou radost. Třeba z toho festivalu v Holandsku - oni se tak třeba týden nebo měsíc připravují, pak letí 4000 kilometrů asi letecky s celou kapelou na festival hudby malých národů v Holandsku, aby tam zazpívali v klubu tuhle jednu písničku, druhý den si asi prohlédnou město a letí zase zpátky. Jen ze vstupného by jim rozhodně tu letenku nezaplatili, nevím, jestli ten festival je nějak dotovaný…? Je tam, protože Reprezentuje svůj Národ, je na to hrdá a má z toho fakt radost, jak je vidět i po té písničce při rozhovoru… Nebo to "Om mondo tyjym", je to na fotbalovém stadionu, na pódiu se střídají zpěváci po jedné písničce, takže to dozpívá, jde dolu, zamává známým, dostane nějakou kytku a září štěstím (to na tom videu už není vidět, ale jsou z toho koncertu fotky), a není to žádný velký show-byznys, ale drží to ten národ pohromadě. Že pod tím nemají profi-hudbu je dáno tím, že i kdyby tam jedna nebo dvě hudební skupiny byly v tom malém národě, tak by ale zastínili těch padesát dalších zpěváků, co jenom zpívá na nějakou samohrajku. Tam to ani tak není o tom předvést co nejdokonalejší hudební výkon lepší než všichni ostatní, i když také trochu, ale je to prostě o radosti ze zpěvu, a o radosti ze společného díla…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 08. 09. 2019 11:11
Předmět: Re: UNITED - vypečená píseň

Zrovna včera jsem to zjistil, a je to mírně řečeno hnusné… Ani nevím, kam to tu napsat, stejně mi to asi smažete, ale týká se to písně, tak třeba sem… Jednou by mě zajímalo, jestli tyhle příspěvky, prý anti-semitismus, mažete ze strachu, z hlouposti, nebo z nenávisti? (Jestli si myslíte, že tím bojujete proti nějakému zlu, tak to je b. "z hlouposti"…)
Jako mi křesťané slavíme vánoce, ale v angličtině to má lepší lingvistickou souvislost, že to je Christ-mas, tak luciferiáni slaví anti-vánoce, ale přesněji Antichrist-mas, kterou znáte pod pojmem Chanuka. Svátek místo zrození, které je pravdivé, oslavuje hromadnou vraždu a lež (olej osmi dní), přinášením světla a recitováním různých hilel, rozebíral jsem to podrobněji (UaK 225), proč zrovna tohle je Antichrist-mas…
A při téhle antichristmas zpívají mimo jiné i tuhle píseň:

Představte si, že bychom v kostelech na vánoce zpívali: "Bože, natáhni svou ruku a smeť už ty zlé židy, těšíme se na tvou řezničinu." Těžko představitelné, že… Ale přesně tohle oni zpívají proti křesťanům v čase, který je pro židy analogií našich vánoc.
Víte, proč tolik obviňují všechny z anti-semitismu, když člověk cokoliv řekne proti židům? Protože mají extrémně velký trám v oku ! Oni se modlí a připravují vyhubení křesťanů, nejen v téhle písni ale leckde, proto jsou tak hákliví na každé obviňování a na "konečná řešení", která ale oni proti nám skutečně připravují… https://pi-alpha.org/Diskuse_L169_Marked.pdf
K tomu vysvětlení - ve starém zákoně, kde vám to přeložili jako oltář, je na pár místech slovo od "altar" pozvedávání (ale to vám zas přeložili nesprávně jako celopal), ale většinou tam je mizbech מזבח "obětiště", doslova "zabíjedlo" od slova "zabíjet", a byl to ve starozákoních dobách rohatý kůl pokropený krví, jak z osady havranů, to nejsou míněny rohy jako u stolu, to jsou rohy jako má beraní lebka nebo čert. Slovu zebach זבח (zabít, obětovat) je příbuzné tebach טבח "zaříznout, řezník, kat" …
Z písně Maoz Tzur:
V první sloce: לעת תכין מטבח מצר המנבח - v čase [až] připravíš řezničinu (masakr) pro štěkajícího nepřítele אז אגמור בשיר מזמור חנכת המזבח - pak ukončím v písni zpívat zasvěcení (chanukat) toho obětiště (oltáře)
A ovšem v šesté sloce upřesňují, kdo je ten štěkající nepřítel:
  • H: חשוף זרוע קדשך וקרב קץ הישועה - obnaž rameno své svatosti, a přibliž konec toho křesťanství (ha ješůáh, toho ježíšovství, "bring the end of Jesusism")
  • H: נקם נקמת עבדיך מאמה הרשעה - pomsti pomstu tvých služebníků od národa (společnosti) toho zlého (k tomu vysvětlení, že "národ ten zlý" jsou římané potažmo všichni křesťané, "The term אומה הרשעה (Wicked Nation) is a standard rabbinic reference to Rome and Christianity")
  • H: כי ארכה השעה ואין קץ לימי הרעה - neboť byla dlouhá hodina (jiný text prý má "neboť byla dlouhá nám ta spása") a žádný konec dnů toho zla
  • H: דחה אדמון בצל צלמון הקם לנו רועים שבעה - sraž (svrhni) Edom ve stínu kříže, pozvedni nám sedm pastýřů (nebo "pozvedni nám sedm těch zel/zlých" ?, nebo "pozvedni nám sedm těch trumpet" H7321 !).

Admon (prý Edom) "is commonly associated with Rome and Christianity in rabbinic literature". Ale takhle psáno to může být i "zkrvavení" od דם H1818 nebo spíš "umlčení" od דמם H1826 https://bible.pi-alpha.org/dict?tag=H1826 ?!
"In the Bible, the term צלם (tzelem) can mean either an image or idol, but in medieval and early modern Rabbinic Hebrew, it acquired a much more specific meaning since Tzelem, the base of the word, is an unequivocal reference to the cross." Rakouská vesnice Deutschcross se hebrejsky jmenovala "Celem", byla tam prý nějaká významná škola. Rabín Raymond Apple v třetím odkazu výše rovněž uvádí: "Tzalmon, originally …, is a reference to Christianity, tzelem is the Hebrew for “cross”…"
Prý sedm pastýřů? (prý se to možná odkazuje na Micah 5:4 ?) Ale také to může znamenat sedm křičících, nebo sedm polnic, o kterých se píše ve Zjevení. Já bych ten poslední verš nejradši chápal: "svrhni umlčení ve stínu kříže, pozvedni nám polnic sedm", ale myslím, že židé to chápou jinak …
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 08. 09. 2019 14:30
Předmět: Re: UNITED - vypečená píseň

Ahoj bratři, Semi, je to zajímavé, prostuduju to, nicméně není nic nového že židé nesnášeli Krista a jeho učedníky, mezi které bychom měli patřit taky. To nic nezmění na tom, že máme a budeme žehnat božímu lidu. Vždyť jsme na něj naroubováni. Jinak- tohle vlákno mělo být o UNITED!! Prosím kdo nemá co by psal o nejlepším křesťanském festivalu v ČR ať píše svoje nápady na jiné vlákno. Díky.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 08. 09. 2019 18:18
Předmět: Re: UNITED - vypečená píseň

> tohle vlákno mělo být o UNITED
Ale napsal jste tu jenom, že se tam těšíte, a pak, že jste tam nebyl… Byl tam někdo další odsud? Nezdá se, zatím… To pak ale není moc co psát… Je z toho alespoň nějaké video na Youtube na ukázku? Nebo reportáž v televizi, třeba Tv Noe?

> budeme žehnat božímu lidu
I tohle je jádro problémů a zla dnešního světa, že křesťané, především američtí evangelikálové, omylem a bludem považují Antikrista (anti-christians kolektivně) za "Boží lid", a tolerují a zprostředkovávají jim všechno zlo, které tito potřebují - války v Iráku, v Libyi, v Sýrii, ISIS, migranty z toho pocházející, cenzuru internetu. A ovšem i Lgbtqp* a leccos dalšího…
Tady leckdo vidí zlo, které USA páchá leckde po světě, ale prostí američtí křesťané za to skoro nemohou, jen svým ignorováním a tím podporou Hydry, která je tam dusí, ve zjevení je zmíněna jako Synagoga Satanova u Filadelfské církve… (Filadelfská církev je USA, viz jejich ústava… Nevidět tam tu zlou Synagogu je jak přehlížet slona v místnosti… A ještě jsou zmíněni u církve Smyrnenské, která je Rusko, a vskutku většina Rusofobů jsou tihle falešní Židé…) Po pravdě zmínit, že za vším tím zlem a válkami (zejména na blízkém východě) stojí určitá část židů (především aipac a adl, neocons) je anti-semitismus, a i kdyby, tak u toho požehnaného božího lidu není žádná špatnost dost špatná na to, aby byl za to po pravdě pokárán… Takže všechna ta zla a války pokračují a pořád se dokola vrací, čím dál horší… (Za jak dlouho rozpoutají svou válku proti Iránu?) A leckomu už došlo, že ty problémy jsou umožňovány především tím, že je křesťanská většina v USA zaslepená touhle vyvoleností Židů a Izraele, a zbytek Lidu je zaslepen černomagickou nálepkou "anti-semitismus", ale je těch probuzených (kterým to dochází) málo…
Kdy vám dojde, že tenhle Boží lid ale Bůh dávno odložil, takže ho potom zvedl a použil Ďábel ?! Křesťané jsou dnes Boží lid, ne anti-křesťané. « Dnešní židé jsou asi tak Boží lid jako je Satan andělem… » (Ale geneticky to jsou jedni z nás, většina jich tam konvertovala ve středověku schovat se před katolickým útlakem, u nás třeba po Bílé Hoře. Problém je v Ďábelské víře ve Vyvolenost (Judaismus, Jehuda znamená "vychvalovaný"), a v globálním sjednocení proti "gojům" národů, není to v genech nebo v rase…) (A ovšem když už to budete zkoumat, to není jen tahle jedna píseň Maoz Tzur, viz ten můj text Diskuse_ L169 a co to jsou Noahides, a Avodah Zarah od Maimonidese, který je přední autoritou dnešního judaismu… Opravdu hlubokou nenávist k nám mají někteří z židů, ale naštěstí to je jenom menšina, ale bohužel to není zanedbatelná menšina… A viz neo-marxismus zas z té druhé (ateistické) strany, také je namířen proti křesťanům, proti bílým lidem a proti naší civilizaci…)
Když nám přivedli migranty nás zničit a my se začneme ozývat, že se zničit nenecháme, tak je prý akutní krize spočívající ve "White nationalism" (viz to video ve čtvrtém odkazu nahoře z RJN 1397 a v něm vložené vybrané klipy) … To ale nejsou jen tyhle klipy, ale začali masivní tažení proti "white nationalism" a "white supremacism" a proti "hate-speech" (tedy proti všemu co oni nenávidí), protože být "white" je tam (v mas-médiích USA) prohlašováno za velké zlo a jádro všech problémů, jak zloděj volá chyťte zloděje… Jako ( ( (oni)) ) jsou si dobře vědomi své Identity a dobře spolupracují proti nám "Gojům", tak ale když my si také začneme být vědomi naší Identity (Bílí Evropané), tak nás pokud možno důsledně umlčí a rozpráší, nebo se o to alespoň snaží, sjednotit nás nenechají…
Zkoušet proti takhle hluboké Nenávisti (proti křesťanům a proti "White people") vystupovat jen Láskou je asi jako zkoušet s květinou vystupovat proti jedoucímu tanku. Ano, nezaujatý pozorovatel vám dá za pravdu, byli jste morálně na výši a budou vám nosit květiny na hrob… Nebo spíš nebudou, nikdo takový nezbude, dějiny píší vítězové a tu květinu vám taky vygumujou…?!
(Jenže problém není u nás v Čechách, ale na západě, v USA a v Anglii především. Měl bych to psát anglicky a někde jinde…? On jim to někdo přeloží, něco také anglicky napíšu, ale když chci podtrhnout patriotismus, tak píšu především krásným jazykem svého národa a nebudu to (jen) šišlat globální angličtinou…)
Kdy konečně Bílý Lid (white people) pochopí, že je čas se probudit a začít se bránit (Sjednoceně, United) ?
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 08. 09. 2019 19:04
Předmět: Re: UNITED - vypečená píseň

Židy a jejich popík bych neřešil. Judaismus není hrozbou. To spíš jsem na pozoru před islámem, ten může se světem ještě škaredě zamávat, súra nesúra. A vůbec, jsem nevěrný naší církvi, chodím teď k lefébvristům na tradiční mši. A to jsem mrkal na drát, když jsem byl poprvé, jaký drsný modlitby jsou na závěr liturgie. Asi tak. A co se týká Junajtydu, moje stanovisko je známé, že pokud tam nevystupuje Selenka Goméz, tak je to akce o ničom.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 08. 09. 2019 19:36
Předmět: Re: UNITED - vypečená píseň - islám?

Přivedli nám sem Islám jako falešného strašáka, jen stín skutečné hrozby. Ostatně ten Islám by nebyl taková hrozba, kdyby mu někdo tady zevnitř neotevřel brány a nyní ho nepoužíval na bití všech patriotů… (A ovšem i Saudové již přiznali, že je proti západu poštvalo CIA… tak nějak, nevím přesně, mohl bych dohledat…) (A ovšem, židů je dvakrát šest milionů a nějaké roztroušené zbytky, ale muslimů jsou dvě miliardy. Je to jiná síla, když to umí osedlat a použít proti nám…) (Ve zjevení jsou muslimové zřejmě jako zelený kůň v 6:8, vám to ale přeložili jako "plavý" nebo "sinavý", protože si neuměli představit zeleného koně…)
Někde jsem slyšel, že "Kdo nápadně brojí jen proti Islámu, nemá daleko ke Zdi Nářků"…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 08. 09. 2019 19:24
Předmět: Re: UNITED - koho sjednocují?

> tohle vlákno mělo být o UNITED …
A koho vlastně chtěli sjednocovat, když si to dali jako hlavní heslo festivalu? Protože sjednotit se k obraně bychom měli v době napadení, ale sjednotit se i s nepřítelem je osudný omyl…
Jako bylo kdysi "Soviet Union" ale u nás jsme říkali "Sovětský Svaz", tak dnes je "European Union" a měli bychom říkat "Evropský Svaz", aby leckomu došla ta podobnost, vláda nějakých nevolených Komisí a Rad (Совет, Sovět) a jejich Byrokratů, stojících proti Národům. Někdy se podívejte na Evropskou vlajku a meditujte o tom, co mezi těmi hvězdami v kruhu _není_ a proč to tam nemá být… ([Není tam žádná velká hvězda, která všechny ty menší ovládá…]) (A k tomu "Vláda Práva", již lze jinak nazvat Justiční Totalita. I Justice jsou nevolení ale jmenovaní soudci, mnohde stojící nad zákony a nad jakoukoliv demokratickou kontrolou.)
Nebo "United Nations", byl to zajímavý koncept pro Dialog mezi Národy, ale když se nyní postupně snaží uchvátit Moc a nutit silou "většiny" (tedy arabských a černošských státečků, a státečků podrobených globálním Hegemonem USA a jej ovládající Lobby) různé Úmluvy a Deklarace (Istambulská úmluva, Marakéšská deklarace a další), stojící nad Demokratickým Právem, je to problém. (Tedy OSN byla dobrá mezi-národní instituce, ale když se stává nad-národní, je to problém a zlý hegemon…)
A jak se snaží Svědkové Jehovovi prosadit a prorokovat sjednocenou světovládu, tedy absolutní Tyranii nikým nevolených Byrokratů, ať už s nějakou Loutkou monarchy nebo bez ní… Víte, to "jeho království bude bez konce" bude vláda dobrých principů, třeba regionální (národní) zastupitelská demokracie, s možností kdykoliv odvolat hlas svému zastupiteli, takže bude jasné, že každý takový zastupitel má dosud mandát těch, které zastupuje. Leckteré šmejdy to brzy eliminuje, a odebere to sílu různému špatnému Lobbyingu.
Sjednotit (Unite) bychom se ale měli především tam, kde máme sdílenou Identitu, jedinečnost. (ve slovníku do angličtiny mám "Identity, Oneness"…) (Měl by se sjednotit Národ proti Cizákům (aliens) včetně Globalistů, měli by se sjednotit White People proti přílivu jiných druhů a ras, a pokud se chcete sjednocovat jako Křesťané, tak proti různým Nekřesťanům? Jako jsme byli sjednoceni po celý středověk, když jsme přežívali různé vpády (muslimů a turků a mongolů). Ale řekl bych, že chtějí (třeba tou akcí UNITED) přesvědčit křesťany sjednotit se jen tak se všemi, asimilovat se, tedy zaniknout asimilací? Vynulovat všechny rozdíly… To ale není unifikace, to je anulování všech specifičností (nullification of all specificities)…) ({Jedna paní, jejíž pedagogické výsledky obdivuji, ale znevažovala "nuly a jedničky"… Pomohla mi tím uvědomit si, jak jsou důležité, nejen ale především z filosofického hlediska…})

Pokud mi ty příspěvky (tyhle nebo ty vedle #13962 a #13969) chcete smazat, poslužte si, můžeme se domnívat, že to bylo ze strachu před perzekucí ze strany establishmentu, ten (strach,obavy) se dá pochopit a ospravedlnit nejsnáz…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 09. 09. 2019 15:55
Předmět: Re: UNITED festival

Tak jsem si prohlédl alespoň trailer video s upoutávkou Youtube/AhNPHv5nYjc … (škoda, že TV Noe nemá použitelný archiv pořadů.)
Je to taková misijní činnost, jak nalákat tuhle festivalovou mládež směrem ke křesťanství, ale pro křesťany to je zřejmě zase až příliš liberálně-globalistické a pop-festivalové. Je to poněkud fanatické uctívání idolů, ve starém zákoně to je i jako Bamah, pódium. https://bible.pi-alpha.org/b?find=%23H1116 třeba 2Královská17:29 nebo Nu22:41 , to není historie, to jsou archetypy a podobenství platná dodnes (to mi došlo až v průběhu překladů, že "zvýšená platforma pro kultické uctívání" se česky řekne "pódium" a že to dobře známe…). A ano, uctívání Idolů v Bibli je míněno také tohle, a ovšem ateistická mládež to dělá ještě fanatičtěji a špinavěji (alkohol,drogy), tihle křesťanští vypadají celkem umírněně… (Ale jako mladší jsem také chodil na takové festivaly a nebo hrál v kapele, když jsem leccos nechápal…) (Asi se to dnes nedá mladým lidem brát, zejména pokud není jiné dobré kultury dost, má to smysl dělat kulturu a umění a je to lepší než sedět jen u televize…)
Jako účastník takového festivalu zkuste vnímat a pamatovat, že tam jdete poslouchat hudbu nebo nějakou performanci nebo kulturu, nebo se potkat s lidmi, ale nechoďte tam fanaticky uctívat Hudební Idol nebo Celebritu, je v tom poněkud rozdíl… A vybírejte si, koho podporujete a proč…
Chodí tam pěkní mladí lidé, z diváků tam ukázali samé Čechy nebo evropany etnicky, žádný afričan, ale pokud nepočítám 4 neidentifikovatelné kapely z dálky a 2 řečníky, tak z 36 různých kapel v tom traileru je 11 černošských, to je 30%, a některé vypadají dost RAPově, a k tomu 25 českých nebo bělošských. (Ono to původně vypadalo jako ještě horší poměr, ale některé tam jsou dvakrát nebo i čtyřikrát… Pustil jsem si to zpomaleně, posbíral obrázky, srovnal a sečetl…) To tady nemáme dost vlastní kultury, že sem musíme vozit tohle kulturní obohacení k radosti ( ( (globalistů)) ) a aby si lidi zvykali ? Nebo to trailer video bylo schválně udělané takhle, aby lákalo exotickými protagonisty? Psal jste, že to je český festival… V zemi, která má 99% obyvatel evropského původu a zbytek jsou převážně vietnamci, a o které se říkalo "co čech to muzikant", je 30% kapel černošských dost nepoměr ve směru k exotice… Asi to trailer-video bylo exotické lákadlo schválně…? Co mi na tom vadí, že tam jsou černoši? Je to cizí kultura, která dusí naši vlastní kulturu… A ono to není jedno, kam je směřována mládež třeba kulturou, vedle školství…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 09. 09. 2019 21:40
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Když měla mít Selena Gomez v Praze koncert, chtěl jsem si jako dárek k osmnáctinám koupit VIP lístek a probrečet tam celej večer. Z koncertu kvůli jejímu zdraví sešlo, brečel jsem rovněž. Uznávám, že jsem modlář a lituji toho, ale nedaří se mi vítězit.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: jeden evangelík--- )
Kdy: 10. 09. 2019 17:49
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

míň poslouchej její hudbu a víc čti Bibli a nebudeš tápat ve svém životě
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polák--- )
Kdy: 11. 09. 2019 14:01
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Nejde nám Wi-Fi takže se nemohu účastnit debat.. ne že bych ignoroval. Omlouvám se. O tom, že židé mají prsty v poštvávání mohamedánů, neomarxismus je jejich výtvor a Tel Aviv je Mekka homosexuality nemůže nic měnit na našem vztahu k Božímu lidu. Je také asi pravda, že moderní stát Izrael nebyl žádný Boží projekt, "Davidova" hvězda je spíš symbol zla, antikrist vzejde ze židů atd… Nic toto vše nemění na jejich vyvolenosti a naší naroubovanosti.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Kazatel ČCE Aleš Wrana
Kdy: 11. 09. 2019 14:48
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Br. Poláku, možná by pro vás bylo lepší, kdyby vám wi-fi nešla vůbec. Co to tu hromadíte za smyšlenky, z velké části nezdůvodněné a urážlivé. Prý: 1) židé mají prsty v poštvávání mohamedánů 2) neomarxismus je židovský výtvor 3) Tel Aviv je mekka homosexuality 4) Davidova hvězda je spíš symbol zla ř) amtikrist vzejde ze židů.
To myslíte vážně? Když něco takového napíše Semi se svou zřejmou diagnózou, je to na hraně. Ale tenhle "balík" smyšlenek bude psát presbyter evangelické církve?
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 11. 09. 2019 15:34
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Pan Polák se ve všem trefil, jen v tom bodu 5 není budoucí čas "vzejde", ale je tam přítomný čas "jsou", protože se jedná o kolektivní fenomén a anti-křesťané již dávno vládnou světu a všichni se jim klaníte. (Ale možná vám ještě přivedou nějaké individuum jako divadlo, abyste to nechápali a dívali se jinam…)
Jen ta poslední věta je pak poněkud zarážející, že ač to všechno víte, tak přesto budete dál pokračovat v tomhle zřejmém bludu… Když se roubuje strom, a když původní větve jsou špatné a nenesou dobré ovoce a ty nové se uchytily dobře, tak se ty původní větve uříznou a nechají se jenom ty dobré nové.
Pane Vrána se svou "diagnózou" - neobviňujte mě bratra z Třísky, máte svůj Trám… (vaše diagnóza je H540 v duchovním vydání, oboustranná slepota…) Lidí, kteří tyhle věci vidí, je celkem dost, ale když se o tom nesmí veřejně mluvit, tak nejsou příliš vidět, zejména když se necháte zaslepovat jen z main-stream médií… Třeba na tohle jsem narazil nedávno http://judaism.is/covenants.html a viz i další na té stránce … Takže vaše pomlouvání o mé "Diagnóze" a že to je něco vyjímečného je jen zlá lež a pomluva… (ve skutečnosti se tahle moje diagnóza jmenuje "Disident")
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Kazatel ČCE Aleš Wrana
Kdy: 11. 09. 2019 15:51
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

OK, Semi. Adaptoval jste se v těchto diskusích dobře. Píšete kratší příspěvky, vyhýbáte se některým tabu slovům, abyste nebyl pořád mazán. Potřebujete prostě být čten, respektuji to. -
Když jsem teď psal o vaší mnou domnělé diagnóze, neměla to být denunciace vás, spíše šlo o to, že vůči presbyterům naší církve mám očekávání zodpovědnosti prostě vyšší. (Byl byste ochoten tady napsat, zda nějakou psychiatrickou diagnózu oficiálně máte či nemáte?)
Do omrzení tady oakujete, že když vás někdo kritizuje, má ve svém oku Trám. Ano, ten příměr o třísce a trámu se Ježíši opravdu povedl. Nevyplývá z něj ovšem, že nejsme schopni u druhých rozpoznat bludy.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 11. 09. 2019 19:43
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Kazatel ČCE Aleš Wrana napsal(a):
>    Když jsem teď psal o vaší mnou domnělé diagnóze, neměla to být denunciace  vás, spíše šlo o to, že vůči presbyterům naší církve mám očekávání  zodpovědnosti prostě vyšší. (Byl byste ochoten tady napsat, zda nějakou psychiatrickou diagnózu oficiálně máte či nemáte?)
Ale ale, pane Vrána. Vy máte od presbyterů očekávání? Ale nějaká divná. Farářka na psí knížku není žádnej problémek, ale jakýsi internetový zmatiny, to už vám od presbytera vadí. Vy máte zřejmě taky nějakou diagnótu, jenom nevím jakou. (Nevytahuji se, já mám také diagnózu.)
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Kazatel ČCE Aleš Wrana
Kdy: 11. 09. 2019 20:05
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Jo, mám vůči presbyterům velká očekávání. Jsou to nejdůležitější lidé pro život církve. (Proč velmi důvěřuji těm šumperským, to jsem napsal jinde.) Takový presbyter musel být zvolen, tzn. že má důvěru druhých. Slíbil presbyterský slib. A dělá svou službu bezúplatně. Proto je to v naší církvi stále služba spojená s určitou hodností a s určitými očekávaními, a vy trollové si o tom můžete psát, co chcete.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 11. 09. 2019 20:57
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Nevykládejte mi pohádky, nejsem evangelík třetí den. Často je to tak, že i dvě třetiny presbyterů na staršovstvo ani nechodí. Slib neslib. Jindy jsou někteří z nich obecně známí pohoršlivým životem (rozvody, milenka, alkohol…) Slib neslib. Někdy se najde presbyter, který vám řekne "já jsem evangelík, ale nevěřící," mnohokrát si nemohou vzpomnět, kdy naposledy četli Bibli… Důvěru druhých ve volbě často nahrazuje přemlouvání před volbami, aby se vůbec formálně nechali napsat na kandidátku a zvolit.
Samozřejmě mnozí starší dělají čest své službě a možná je takových i většina.
Někdy jste děsně nedůvěřivý a někdy zas děsně naivní, pane Vrána.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Jiří Polákcdcdd889e01faa75403c04e585e63b24 )
Kdy: 11. 09. 2019 21:07
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Zmínil jsem tyto nápady, protože jsem je četl z různých zdrojů. Nejsem o nich přesvědčen ani je nijak nevyvracím, můj vztah k vyvolenému Božímu národu to nijak nemůže změnit, přestože se dá podle některých indicií předpokládat že antikrist ze židů skutečně vzejde a přijmou jej jako mesiáše. Za Izrael se máme modlit, žehnat mu a nikdy s ním nebojovat. Od začátku židovská většina nepřijímá Kristovo učení. Pán Ježíš pláče nad Jeruzalémem. Neváhá se židům vydat všanc a díky tomu se vylévá spása na celý svět. Jako odplatu si židé vytrpěli už dost, takže i když jsme svědky mnoha zlých věcí v tomto národě, já jej jednoznačně podporuji.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 12. 09. 2019 01:00
Předmět: Re: modloslužba     (administrátorem odstraněno)

Zajímavé, slyšel jsem o takových, ale myslel jsem, že přehánějí…
Slyšel jste o Chazárii (Khazar) ? Všechny původní židy, co zbyli v Israeli tehdy, Bůh rukou Římanů vybil roku 136 v Bar-Koziba revoltě. Ti z židů, co dnes vypadají normálně evropsky, jsou buďto potomci Chazarů, turkicko-slovanský kmen, který v 8. století konvertoval na judaismus, nebo to jsou potomci těch, kdo k judaismu konvertovali z evropských národů, u nás třeba po Bílé Hoře protestanti, kteří nechtěli konvertovat na katolicismus, protože jako židé měli náboženskou svobodu lepší než protestanti. Skuteční původní židé jsou možná Sefardi, ale ti jsou tam jen malá menšina a jsou tam prý dost utlačovaní, nevím přesně… (Jednoho takového jsem kdysi potkal, jeden Bard mě přijel z Izraele naučit magickou matematiku (nebo matematickou magii), tehdy jsem to nechápal a protestoval jsem jako student matfyzu, že to jsou nesmysly, ale vyslechl jsem si to, pochopení vyklíčilo mnohem později… Popsal tehdy hustě snad čtyři listy A4 drobnými vzorečky a byly tam jen samé nuly a obvykle se s nimi dělilo a už nevím jaké další operace… Taky mi až o hodně později došlo, že mu tam zřejmě chyběla jednička (a 2,3 a další potřebná čísla), byla to nesprávná matematická magie a když jsem teď koukal, co dělá dnes (namzezam, erez elul), je to zase nesprávné… ale něco mě to naučilo… A je ukázka Žida, který není středo-evropského nebo chazarského původu a je možná i potomkem těch původních Židů…)
Tedy ti dnešní Židé (judaisté) nemají s těmi biblickými už nic společného, jen Ďábelskou víru, která odmítla následovat Boha, a falešnou identitu… (a ovšem židé z etiopie nebo ze španělska nebo z iránu nebo z anglie jsou každý jiná rasa, není to "židé" nijak rasový termín, je to dobrovolně zvolená identita a víra…)
A ovšem uctívání, o kterém píšete ("k vyvolenému Božímu národu … se máme modlit, žehnat mu … Neváhá se židům vydat všanc a díky tomu se vylévá spása na celý svět") už hraničí s fanatismem a modloslužbou… Máte v té větě nesprávný čas u Pána Ježíše, přítomný místo minulého. (Ježíš tehdy trpěl za lidstvo a platí to jako vykoupení navěky, ale vy Jej tou větou necháváte trpět neustále…?)
Že si židé vytrpěli dost? Dobře umí vytvářet tenhle dojem, to je totiž drží pohromadě, protože jejich identita a soudržnost je živena především strachem z "anti-semitů", strachem ze zasloužené pomsty… (oni si myslí nebo spíš vědí, že je zasloužená, ale lepší je jim odpustit, protože právě ten strach z pomsty je nejvíc drží pohromadě) Zrovna včera jsem četl článek (ale vyšel už v dubnu) o tom, že židé jsou nejchráněnější etnikum na téhle planetě: http://www.unz.com/article/thoughts-on-the-protected-race/ (tam ale nezmiňuje to, jak je to drží zevnitř pohromadě, to se zase dá pochopit třeba z izraelského filmu "Defamation", anglická verze Youtube/XNWF9CeoZdE , je to celkem dobře udělaný film asi na hodinu a půl…)
Že píšete "nebojovat s Izraelem". To samozřejmě ani já nechci: bylo by lepší, aby se jim tam žilo dobře a spokojeně a pokud možno tam všichni ze Západu odešli, jako tam už odešli bolševici z Ruska, když padla železná opona ( en.wikipedia.org/w/index.php?title=Aliyah&oldid=915143443#cite_ref-103 – sekce Statistics, řádka Soviet Union, sloupec 1990-2001, skoro milion jich odešel po pádu SSSR do Izraele )… Ale ten duchovní Israel, za který se máte modlit, je Křesťanství, ne ten novodobý židovský (neo-fašistický) stát v Levantské pustině…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 12. 09. 2019 03:39
Předmět: Re: modloslužba     (administrátorem odstraněno)

Ještě na upřesnění: Viz Youtube/jAt46wyl6Q nebo http://namzezam.wikidot.com/ , jak třeba vypadá původní etnický Žid z Izraele, asi je původem Sephard? Blízkovýchodní semitské etnikum příbuzné s tamními araby… (A myslím, že o nich je začátek Zj3 o Sardinské církvi, "sar din" znamená "odvrátil se od zákona"… možná ale ta Sardinská církev platí i na jiné, nevím jistě, ta může být i o různých reformačních církvích s pokleslou morálkou, že…)
A viz tihle, přesně o kterých se píše v Zj3:9
> "Hle, dávám ti ze synagógy Satanovy ty, kdo o sobě říkají, že jsou Židé, a nejsou, ale lžou. Hle, způsobím, že přijdou a pokloní se před tvýma nohama; a poznají, že já jsem si tě zamiloval."
v kapitole o Filadelfské církvi, která je evidentně o USA: https://archive.4plebs.org/pol/thread/180393370/#180402353 (plato se zaměstnanci CNN,NYT,Fox,NBC,CBS,npr - některé ty panely jsou dobře ozdrojované, dole je odkaz na Pastebin, zrovna u CNN ale tohle zdrojování chybí, ale oni jsou známí i tak - protože v USA se narozdíl od Evropy za svůj tzv. Židovský původ nestydí…) Jsou evidentně jiná rasa, jsou původem evropané, nejsou to původem blízkovýchodní semité příbuzní arabů… Leckteří z nich tam emigrovali z bývalého SSSR, nevím jak velká část z nich… Nebo současná Izraelská vláda, Bibi N. je původem Polák, možná Chazar, také není z toho původního Israelského etnika…
Takže které z nich vlastně chcete takhle modloslužebně uctívat ? Protože je v tom rozdíl…
Víte, kdybyste říkal, že se budete takhle modlit za blaho Rusů nebo Němců a každého dalšího, asi by to bylo v pořádku. Ale takhle jako vy žehnat zdaleka nejhorším lotrům na planetě, jen proto že během středověku přejali náboženství a jazyk odpadlíků od víry, prostě není dobré… (ale já to nepíšu kvůli vám osobně, ono je takových spousta, zejména mezi evangelickými křesťany… jako kdybyste nečetli Luthera… en.wikipedia.org/w/index.php?title=Martin_Luther&oldid=879277909#Antisemitism … jenže to byl teprve středověk a o víc než sto milionů obětí židů a jejich válek méně…) (zas asi je to v dnešní době bezpečnější, lézt do správné pr…)

(Kdybyste na ten thread z /pol/ měl víc času, tak doporučuji ty fialové texty s bobrem, jsou obvykle celkem inteligentní a poučné a zrovna se jich tam sešlo dost pohromadě, a nejsou o židech, jsou tak obecně filosofické…) Třeba panu Wránovi bych doporučil přečíst si tenhle https://archive.4plebs.org/pol/thread/180393370/#180399664 (On the Media), aby pochopil, kdo a proč lže v médiích, i když to není zdaleka vyčerpávající, z čehož pak lze pochopit, proč leccos, co vypadá nebo je označováno jako "konspirační teorie", může být leckdy (ne vždy) pravdivější, než oficiální story z mas-médií…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 12. 09. 2019 14:00
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Inu, napsal jsem delší odpověď, ale bojí se tu Pravdy jako Čert Kříže, kdyžtak je to ve web archive org … Třeba to půjde stručněji a méně konfliktně??
Když se takhle modlíte za Izrael a žehnáte mu, je to modloslužba. Leckdo z dnešních křesťanů má tolik slepé lásky, že by žehnali i Satanovi, kdykoliv by se naskytla příležitost…
Dnes téměř nikdo z těch, kdo si říkají židé, už nejsou nijak spojení s těmi biblickými židy, jsou to potomci konvertitů, dobrovolně přijatá identita a víra. Není to nijak rasový pojem, židé jsou z mnoha nijak nepříbuzných ras… Dnes ti židé, co jsou v USA, jsou ve Zjevení mimo jiné v Zj3:9 , Synagoga Satanova, a leckdo to tam ví. Ti, co jsou v Izraeli, jsou na začátku Zj3 jako církev Sardinská, a část spravedlivých tam mají Zj3:4-5 … V obou případech, v USA i v Izraeli, je mezi nimi také spousta bolševiků, kteří emigrovali ze SSSR, tam zbylo komunistů o dost méně než u nás, viz en.wikipedia/wiki/Aliyah skoro dole v tabulce Statistics…
Máte ale pravdu, že jako odplatu za Ježíše Krista si židé vytrpěli víc než dost. Ale ono to není a nebylo jenom za Ježíše, a my ostatní Evropané _kolektivně_ jsme rukou židů trpěli o dost víc než desetkrát tolik, než oni naší rukou…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 12. 09. 2019 21:38
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Do fóra o hudebním festivalu pletete židovskou apokalyptiku. Copak v tom Vsetíně vystupoval Létající rabín?
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 12. 09. 2019 22:14
Předmět: Re: UNITED festival - čerti

Létající rabín asi ne, ale čerti zřejmě ano, občas jsou převlečení za afričany…
"Čerty" nikde ve světě neznají a v angličtině na to ani není slovo, to nám tu nechali nejspíš andělé u Slovanů na ochranu, aby každé malé dítě poznalo čerta , když ho uvidí, a mělo zdravý vkus… Jako v pohádce Princezna ze mlejna, kde si vezme hezkého bílého mládence, ale čertovi i rákosákovi i cizímu knížeti se leda vysměje… (Doufám, že nám ji polit-korektní Unie brzy nezakáže?) Jinak jako dospělí leckdo víme, že čerti tak jak jsou v pohádkách neexistují, že to je podobenství a ta podobnost není náhodná…
Nedávno jsem takové čerty viděl, jak ve Washingtonu (na ulici) kázali ďábla a války a tak, byli úplně jak z nějaké pohádky o čertech… https://pi-alpha.org/Covington/#bhi je tam i odkaz na video, nebo v tom prostředním sloupci v téhle sekci ten druhý obrázek s mixem snímků z toho videa pro pochopení, proč říkám, že to jsou čerti…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 19. 09. 2019 09:59
Předmět: Re: UNITED festival - čerti

> Zj 9:19 Neboť moc jejich je v jejich tlamách a v jejich ocasech; jejich ocasy jsou podobné hadům: mají hlavy a těmi škodí.
(Genetický Jed). Jistě jako dospělí chápete, které ocasy s hlavou to jsou.
A k tomu, Coudenhove Kalergi, ten, který založil a vedl organizaci PanEuropa, na kterou se dodnes odkazuje EU, a jehož cenu přebírají vůdcové Evropského svazu, Merkelová, Herman Rompuy a další, viz hledání "Kalergi plan" na google nebo duckduckgo, píše v knize Praktischer Idealismus ( jejíž anglický překlad šlo stáhnout z adresy https://web.archive.org/web/20170724001335/http://balder.org/judea/Richard-Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-Vienna-1925.php mířící na http://www.mediafire.com/file/vcpu7j7hakukmde/Coudenhove-Kalergi-Practical-Idealism-English.pdf ale tu web archive org nearchivuje, ale dosud tam je ) na straně 9 (v mém překladu do češtiny):
> Dnešní rasy a kasty stále více padají za oběť faktu, že prostor, čas a Předsudky jsou překonávány. Eurasijsko-negroidní rasa budoucnosti, vnějškově podobná prastarým Egypťanům, nahradí rozmanitost lidů (peoples) pestrostí osobností.
(Viz, že dle této teze má naše rasa (etnikum) padnout za oběť překonání Předsudků ! A že z toho vyplývá, že především zdravé Předsudky nás chrání před vyhynutím a náhradou za cizáky…)
A této eurasijsko-negroidní (doslova) rase poddaných má vládnout Židovská šlechta (doslova!), viz tam na straně 18 dole a na straně 19 kapitola "Judaism and The Future Nobility":
> Judaism is the new nobility; but Judaism is the womb, from which a new, spiritual nobility of Europe is made; the core around which a new, spiritual nobility, an intellectual and urban master race …
K tomuto se hlásí EU celkem otevřeně, když její představitelé přebírají ceny Pan-Europa. Popírat to je lež a zaslepenost. (Třeba https://duckduckgo.com/html?q=PanEuropa%20prize%20Merkel%20Rompuy , kupříkladu zmíněno v Evropském parlamentu http://www.europarl.europa.eu/doceo/document/E-8-2019-001516_EN.html - to je celkem krátký a jasný text)
Proto říkám, že miscegenace (míšení s cizím etnikem) je druh genocidy, protože tím by zanikly geny našich předků a celé naše etnikum by bylo zaměněno za smíšené etnikum cizáků, které sem za přesně tímto účelem přivedli. (Viz definice pojmu Genocida, že to není jenom krvavé zničení, ale má to i další významy. en.wikipedia.org/wiki/Genocide "Genocide is intentional action to destroy a people", doslova "zničení genů", jedna z jejíchž metod je "Imposing Measures Intended to Prevent Births within the Group", což je ovšem i důsledkem toho, že by ženy plodily děti "outside the Group" s jiným etnikem v měřítku větším než malém… Dále jsou pokusem o genocidu podle tohoto bodu akce třeba jako #metoo a písemný souhlas na lásku…)
A proto jsou i takovéto akce a hudební festivaly (UNITED), které bourají "Předsudky", škodlivé. Protože ty správné a přirozené "Předsudky" nás chrání před vyhynutím a jejich odstraňování je součástí snahy o naše postupné vyhubení. Nic méně…
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Ladislav Cajthaml--- )
Kdy: 19. 09. 2019 10:21
Předmět: Re: UNITED festival - čerti

Semi: Mám k vám různé otázky.
Ventilujete podobné nápady ve své vlastní církvi? A s jakými reakcemi se tam setkáváte? A co na takové záležitosti vaši blízcí? Máte vůbec nějaké blízké, nějaké rodinné příslušníky, nějakou církev? Nebo máte jenom počítač? Jaký máte vztah k Hitlerově knize Mein Kampf anebo k tradiční paranoidní slátanině Protokoly sionských mudrců? Jste si vědom, nakolik se evangelium odlišuje od paranoidních, rasistických, antisemitských a nenávistných skřeků, které tu prezentujete? Máte nějakou zkušenost s psychiatrickou léčbou? A nebojíte se policie a advokátů?
Otázky, samé otázky.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: P.A.Semif007143f729c26b2162422a47e4be110 )
Kdy: 13. 09. 2019 11:55
Předmět: Re: služba

Zajímavé video pro obdivovatele Izraele: Youtube/0Ji_Y7YEbKY , je to s anglickými titulky, točil to nějaký Žid v Izraeli…
Ptá se tam autentických izraelců, různých skupin, jestli si myslí, že až přijde jejich Mesiáš ({ve videu není, že tam už oslavují, jak se naplnila leckterá znamení a že to prý bude brzy, zednáři to zřejmě plánují na září 2022…}), tak jestli jim budou všichni Goim, tedy i my, sloužit jako otroci… Jestli jak se někde plánuje, že každý Žid bude mít tisíc otroků, jeden tam vysvětluje, že to je prý v Zoharu a že i ten je prý součást jejich Tóry… ({Řekl bych, že Zohar je ještě pekelnější než Talmud (konkrétně je luciferský), ale nevím jistě… Na to, jak je to známá kniha, je s podivem, že se těžko shání jeho překlad online, jen pár vybraných stránek, a že to bylo do angličtiny přeloženo asi až v druhé půli dvacátého století? Napsané je to krypticky zkomolenou (pekelnou) aramejštinou. en.wikipedia.org/wiki/Zohar })
Myslí si to (že budou Goim otroky Židů) jenom část z nich, takoví ti ortodoxnější fanatici judaismu. Je to video ale také zajímavé si prohlédnout, jaké skupiny Židů z hlediska religiózního žijí v Izraeli, různě tradiční nebo naopak sekulární… (tedy jsou tam ateisté a zvrhlíci jako u nás, kteří jsou asi normální, a pak tam jsou religiózní lidé, kteří jsou přesvědčeni, že jim brzy budete sloužit jako otroci, akorát, což v tomhle videu není, leckteří jejich rabíni k tomu hlásají, že za křesťanství bude trest smrti dekapitací, takže ti otroci se zřejmě křesťanů netýkají…?) (To tedy, abyste věděl, čemu tam žehnáte…)
A další krátké 1:21 video, výstřih z interview s nějakou bývalou Izraelskou ministryní Shulamit Aloni: Youtube/D0kWAqZxJVE , co to je anti-semitismus… Akorát s její poslední větou bych polemizoval, že se to netýká jenom palestinců, nebo spíš, že palestinci zajímají Izraelské Židy, ale američtí Židé mají zase jiné priority…

A ještě vysvětlení tentokrát od fanatického staro-katolíka z Lefébristické sekty o tom, které smlouvy Boha s Lidstvem nebo s tím vyvoleným národem již byly naplněny nebo které byly zrušeny a proč a kdy, má to nějak ozdrojované (z nového i starého zákona) a ten článek má alespoň z půlky pravdu: http://judaism.is/covenants.html ({ale mýlí se, když tvrdí, že synagoga Satanova jsou i různí protestanti, a přitom sám je členem sekty Lefébvristů a je to jen jeho volání "Tříska!"…})
Kterému z těchto slov řečených židům i nám nerozumíte? Mk7:7-9 "Opustili jste přikázání Boží", Žd7:18 "Tím se ruší předchozí příkaz jako neúčinný a neužitečný", Žd8:5-13 "s domem israelským i s domem judským uzavřu smlouvu novou… neboť oni nezůstali v mé smlouvě… Když Bůh mluví o nové smlouvě, říká, prohlašuje tu první za zastaralou", Žd10:9 "Tak ruší prvé, aby ustanovil druhé", Kol2:14 "Vymazal dlužní úpis, jehož ustanovení svědčila proti nám, a zcela jej zrušil tím, že jej přibil na kříž", Ef2:14-15 "svou obětí odstranil zákon ustanovení a předpisů", Jer31:31-32 "kteroužto smlouvu mou oni zrušili", Mal2:8-12 "zrušili jste smlouvu Levítskou … Nevěrně činí Juda, a ohavnost se děje v Izraeli a v Jeruzalémě; nebo poškvrňuje Juda svatosti Hospodinovy, kterouž by milovati měl, pojímaje za manželku dceru boha jiného. Vypléní Hospodin muže, kterýž to činí, ze stánků Jákobových, bdícího i odpovídajícího, i obětujícího dar Hospodinu zástupů." (k tomu můj komentář: "dceru boha jiného" myšlen talmud a zohar a další pekelné knihy judaismu po zavržení židů Bohem)
Nadále prohlašovat Židy za vyvolený lid je popírání Ježíšovy oběti, popírání Nové Smlouvy Boha s lidmi, je to popírání všeho smyslu křesťanství… (A je to i nebezpečné tím, že ta podpora Židů americkými evangelíky umožňuje páchat všechny možné války na Blízkém východě a další problémy…)
Duchovní Israel je křesťanství, a Židé již dávno nejsou nijak vyvolený národ, jejich smlouva s Bohem byla zrušena (z části byla tehdy naplněna za Mojžíše, a zbytek byl zrušen, když Boha opustili. Talmud a Zohar jsou již jenom samé Lži a handrkování a žvanění pomatených rabínů bez Boha.).
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Kazatel ČCE Aleš Wrana
Kdy: 11. 09. 2019 21:13
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Jančo, s vaši předposlední větou souhlasit můžu. "Samozřejmě mnozí starší dělají čest své službě a možná je takových i většina." - Negativní případy znám taky, a není jich málo. Jestli jsem naivní nevím, prostě chci mít naději. A mám se staršovstvy zkušenosti skutečně většinou dobré.
odpovědět
Navigace: link | odpověď na… | začátek |
Od: Anonym: Martin Janča--- )
Kdy: 11. 09. 2019 21:27
Předmět: Re: UNITED festival modloslužba

Jste starý pán, máte větší pochopení pro lidi a jejich slabosti. Já jsem mlaďoch, co by vše šmahem "vyřešil". Ale stejně si myslím, že bychom neměli šálit sami sebe. Situace naší církve je vážná. A už je po dvacáté hodině…
odpovědět